18 Şubat 2013 Pazartesi

Rihanna the Paçoz

Rihanna'nın ne şarkılarını severim ne kendisini. Sevgilisinden dayak yedikten sonra sanki varoşta yaşayan "kocadır sever de döver de" zihniyetli kadın gibi devam etmesi eminim birçok kadın hayranının kendisinden tiksinmesine sebebiyet vermiştir. Dediğim gibi ben zaten sevmem, afedersiniz yarak kürek şarkıları var "hadi oğlum istiyor musun alsana, ver bana ver bana haydi bebek oh yes" falan gibi şarkı sözleri var, nesini dinleyeyim. O olaydan sonra zerre saygım da kalmadı.
Ünlülerin moda dünyasıyla alakaları her zaman oluyor (maalesef) Biri çok mu parladı? Hooop hemen bir hazır giyim firmasıyla "kreasyon" hazırlanıyor. Aynı şeyi hatırladığım kadarıyla en yakın zamanda bir dudağı yerde bir dudağı gökte eroinman tipli şarkıcı Lana Del Rey, H&M için yaptı. Rihanna da River Island için yapmış. Açıkçası ben zerre inanmıyorum kendi tasarımları olduğuna. Ama Rihanna'nınkiler o kadar çirkin ki, gerçekten o yapmış olabilir.
Bitmek tükenmek bilmeyen moda haftalarından Londra'dakinde sergilenmiş koleksiyon. Bu her hafta bir yerde moda haftası olması da ayrı mevzu, ona da gıcık oluyorum. New York'taki yeni bitti mesela, 2014 kış defileleri yapılmış. Ne kadar gereksiz.
Koleksiyona bakacak olursak...

Rihanna düz kırmızı mayo tasarlamış bizim için, ne kadar süper değil mi? Düz kırmızı mayo gerçekten daha önce hiç denenmemiş ve çok cesur bir tasahahahahahaha. Sağdakinde de dünyada anlam veremediğim bir kıyafet olan boğazlı ve kısa kollu bir "şey" var. Bir de bunun boyu da kısa. Öyle giysen olmaz böyle giysen olmaz.

Kotlu şeye diyecek lafım yok. O kadar çirkin ki. Yani ben yapsam "kuzenim tasarlamş cnm ya of :S" deyip durumu kurtarmaya çalışırım. Sağdaki de bir dönem hepimizi esir almış nalet gelesice batikli gibi bir şey. Bir dönemin çamaşır suyuyla zehirlenmesine ya da "kız sen bunu da mı bozdun yok sana daha kıyafet" diye annesinden azar işitmesine sebep olmuş batik mevzusunu Rihanna utanmadan kullanmış. Tabi bunlar çamaşır sulu değildir de 2013 senesinde niye batik görüyoruz ya hala? Öl batik artık.

En güzellerini en sona sakladım. Soldakinin bir tasarım olarak sergilendiğini öğrendiğim andan beri dünya daha da çirkin bir yer benim için. Ya onu kim alıp ne yapsın? Sen sahneye böyle çıkıyorsun diye millet sokakta öyle mi gezsin? Ayrıca öyle bir özgürlüğümüz olsa (ki olsa keşke) da hayatta giymem. Siyah file ne ya? Utanmadan tasarım diyorlar bir de, sinirden kendimi skesim geliyor. Yemin ediyorum aynıları, hatta daha güzelleri sex shoplarda var. Sağdaki de kumaşı nasıl çarçur ederiz dersi niteliğinde. Tam bir " 35 kiloya düşersem eltimin kardeşinin kınasına giyerim" elbisesi olmuş, teşekkürler Rihanna <3

Bu kadar paçoz görünmek için TABİ Kİ baya para ödemek lazım. Kıyafetler 25 avrodan başlayacakmış. 
Biçki dikiş kursuna mı yazılsak ne yapsak?

NOT: Bir önceki posttaki fotoğraflarımı download edenler olmuş, arkadaşlar ne yapacaksınız benim fotoğraflarımı :( Kötü bir şey yapmayın :( 





20 yorum:

  1. Yorumlara çok güldüm. :) eltimin kınasında giyerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eltimin kınası değil, eltimin kardeşinin kınası şekerim ahahaha. elti bile fazla o elbiseye

      Sil
  2. Senin yazılarına bayılıyorum tatlıım <3 bu arada rihannaya not sütyen diye bişey var alıyosun göğüs bölgene takıyosun :D

    YanıtlaSil
  3. Koleksiyonun adı amgötmeme galiba?

    Ben "pi.ay.em.pi" olsam çalıştırdığım karılara na bunnarı giydirir öyle pazarlardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aksjdkjlkjlakjl işte benim kitlem ya! budur! amgötmeme ahaha çok sevdim

      Sil
  4. rihannaya olan nefret kardeşliği <3

    YanıtlaSil
  5. Felaket değil ötesi olmuş artık bunlar.:) Bir de şu batik modası geri gelmesin lütfen.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa niye öyle diyosun çok güzel tasarımlar alkjdklsjla alıp giyicem hepsini, tam benlik :)
      batik bence de geri dönmesin. ama bu sene olmazsa da bi gün mutlaka geri dönecek. kendini tekrar edip duruyo zaten moda dediğin ne ki

      Sil
  6. Hani sanki Barbadoslu teyzesinin kizi orda pazarda 3 kurusa satiomus da dezegızı Rihanna dan rica etmis sen unlusun benim 5 e sattigimi sen 25 den satarsin demis de Rihanna da ona acimis gibi.Teyzesi de bu defileden sona tesekkur icin Barbados usulu dolma gondermis,Chris le yesinler diye gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aksjdkljskljdlalsşkdjslfjkjlkaj işte bu! ne anlar modadan allahın köylüsü :S

      Sil
  7. ayy yazıya çok güldüm çok eğlendim ben!

    Rihanna evet paçoz, hep paçozdu, hadi havaalanı alnına bişey demeyelim allahtan gelen bir şey ama bu kadının RUHU VAROŞ!

    Bu mankenlerde bir duruş bozukluğu mu var yoksa Rihanna o kadar yeteneksiz karesi de bu yüzden mi bu mankenlerin göbekleri var gibi çıkmış anlamadım. Göbek de değil de sanki kalça çıkığı gibi göbek fıtığı mı var bunlarda töbe yarabbim, Rihanna harbi moda ikonu bu mankenleri bile böyle gösterdiğine göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman salak. dayak yemiş oturmuş yani daha ötesi yok

      Sil
  8. Zaten bu kıyafetlerle daha bir acınası daha bir zavallı göründüğün için dayak yeme riskin azalıyormuş. Allah çarpmış bide ben çarpmıyım gibisinden. Zaten kırmızı mayolu kızla kot şeyli kız akşama yine dayak var diye bakmış. Beyaz elbisemsişeyli kızın tedirginliğini anlıyorum. Fileli kız kendinden pek emin. Memesinin göründüğünden de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgi, you made my day <3

      Sil
    2. Güzel bişey yazdığını farzederekten sevindim. Yok yani transalate de çevirmiyor.

      Sil
    3. güzel bir şey tabi ki. günümü gün ettin manasında :) süper yorum

      Sil
    4. Bi arkadaş günümü yaptın becerdin gibisinden şeedince neyse tenk yu :P

      Sil