29 Aralık 2012 Cumartesi

Para avcısı!!

Türkiye'nin en az okunan moda blogundan herkese merhaba! Sınav dönemimdeyim bu aralar, çok ilgilenemiyorum ama hele bi geçsin şu dönem, YAA BUNU NEREDE GİYECEKSİN??, AYNISINI ANNEN ÖRER, BİZ GİYSEK GÜLERLER vb. dev yazı dizileriyle tam gaz devam edeceğim.
Malum, havalar yağmurlu. Son bir kaç senedir de yağmur çizmeleri baya revaçta. Benim bile var, o kadar yani.
Bu blogta en çok dalga geçilecek insan tipi varsa, o da PAHALISI VARKEN UCUZUNU ALMAYANLARdır. Yağmur çizmesi olayında da ne avladığı gayet belli olan markamız Hunter, bahsettiğim insan tipine hitap eden birbirinden özelliksiz ve bazıları inanılamayacak derecede çirkin modellerde yağmur çizmesi yapıyor.
Evet mesela şu plastik çizmeyi 300 liraya alabilirsiniz. Bende hemen hemen aynısı var, 50 liraya aldım. Ona bile içim acıdı.

Bu Hunter nedir peki? Hunter aslında bir İskoç markası. Şirketleşmesi 1875'te gerçekleşiyor. Fakat voliyi vurması ve paraya para dememesi 1. ve 2. Dünya Savaşları'ndan sonra oluyor. Askere çizmedir, gaz maskesidir, cankurtaran yeleğidir falan yaparaktan işleri büyütüyorlar. Yani Hunter sahiplerinin savaş öncesinde ve esnasında elleri kaşınıyormuş (kendi deyimleriyle dramatically)
2000lerin ortasında işler kötü giderken, birden ne hikmetse Kate Moss'un aklında Hunter çizme giymek geliveriyor.
Meymenet eksikliğinden ölecek Kate Moss'un memleketlisine kıyak yapma qeyfi:))

Hunter bir anda "moda" oluveriyor. 'Kate Moss giydiyse çok süperdir'ciler durmuyorlar, çalışıyorlar. Sonrası gelinen durum bu zaten. 
Jimmy Choo'nun Hunter modeli. Ne kadar tasarım değil mi, KROKODİL deseni ve kenara toka koymak gerçekten kimsenin aklına gelmezdi. Bu yüzden normalinin 2 katı fiyat <3

Yani plastik çizmeye bu kadar para verilmemeli bence.


17 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İzleyen 3 kişi var, allah allah neden olamıyor ki. Bakacağım ne sorun var.
      Teşekkürler :)

      Sil
  2. Bu çizmelerin bazıları gerçekten hoş ama annemin tabiri ile çöpçü çizmesine 30 dan fazla verilmez :) ben vermem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki hoş olanları vardır illa ki de zaten yağmur çizmesinin olayı belli, malzemesi belli. Bu kadar eder mi? Etmez.
      Ben de vermem. Zaten veremem ahaha

      Sil
  3. Bu çizmeleri bende seviyorum ama 50 lira kafi fazlası verilmez. Ha bu arada Türkiye'nin en çok okunan moda blogu olmalısın bence :D Çok sevdim ben burayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yağmur çizmesi kullanıyorum. Ama hakikaten birbirinin aynısı zaten yağmur çizmeleri. Su geçirmesin, rengi iyi olsun, tamamdır. Ben genel olarak "marka" diye, "tasarım" diye insanların aptal yerine konmasına karşıyım.
      ahah kustum resmen. çok teşekkür ederim! kendim eğleneyim, katılan olursa beraber eğlenelim diye açtım burayı. böyle fakirlik anıları varsa da beklerim :)

      Sil
    2. Haklısın markaya, etikete para veriyoruz resmen :) İyi ki açmışsın, iyi ki gelmişsin bloggera :)

      Sil
    3. Teşekkürler! :) durum buysa ne yapalım, eğlenelim biz de :)

      Sil
  4. Bayıldım fikrine bloguna! Maalesef benim yağmur çizmem yok :) Bir eksikliğini yaşamıyorum çok şükür :D Erkek kardeşimin otoparkçıların ayağında olan çizmeye para verilir mi alırsan giyersen yemin ediyorum atarım onları, yanımda gezemezsin gibi ağır tehditlerinden sonra iyice soğumuş bulunmaktayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. eğlenelim diye açtım bakalım böyle bir şey.
      her şeyin illa ki alternatifi var, yani ondan önce naapıyoduk :)

      Sil
  5. İcine keçe koydun mu?Plastikten soguk geçio çok,keçe koy.

    YanıtlaSil
  6. koymadım ya, evet. hiç sıcak tutmuyo :(( unutuyorum da keçe almayı hep. valla bu ayak üşümesiyle çocuğum olmıcak :(((

    YanıtlaSil
  7. ay valla ben burayı sevdim takılırım burda okurum seni;)1v1y da indirimde an itibariyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fakirlik anıları varsa onları da alabilirim. amaç eğlenmek :)
      teşekkürler!

      Sil
  8. hahhahaa:DD babamda sarısından var bunun:D kesinlikle yağmur çizmesinin markası mı olurmuş ya:) hoş geldin aramıza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman işte ya, plastik çizmeyi bile moda yaptılar ben daha ne diyeyim! pöffff
      biz eğlenmemize bakalım o da parayla değil ya :)

      Sil
  9. ey türk halkı, yukarıda soğuk geçiriyor demişiniz o lastik çizmelere. heh işte bu hunterlar sıcak tutuyor ayağı. bir senede parçalanan ve kar suyu çeken botlara 200 tl vermektense bunlardan alın daha iyi. her marka olan kötüdür demek doğru değil.

    YanıtlaSil