1 Ocak 2013 Salı

Fakirin yurtdışından alışveriş yapmaya hakkı yok mu?

Tabi ki var.
aliexpress.com alışveriş sitesini duydunuz mu bilmiyorum, benim birkaç ay önce haberim oldu. Çinlisi, Korelisi bir sürü çekik kardeşlerimiz Allah ne verdiyse satıyorlar sağolsunlar. Alışverişi çılgıncasına seven ve giyinmekten ciddi anlamda zevk alan bir arkadaşım buradan aksesuar alışverişi yapmış. Bize de söyledi. Hakikaten ucuza bir sürü ıncıkcıncık şey alabilirsiniz. Ben denemedim, ama deneyen arkadaşıma güvendiğim için tavsiye etmekte sakınca görmüyorum.
Dediğim gibi her şey var sitede ama bende cesaret yok. Takı alışverişi yapayım diyorum ama ona da üşeniyorum vallahi.
Tikkat edilmesi gereken mevzular var tabi. Ürünleri görüntülerken free shipping ve one piece seçeneklerini mutlaka işaretleyin. Çoğunlukla free shipping için minimum sipariş ücreti isteniyor dükkan sahipleri tarafından. Minimum 10 dolar, gibi. 10 dolara da bir sürü şey sahibi olmak mümkün.
Ben mesela bunu beğendim. 2.43 dolar. Her modadan anlamayan gibi yazın beyaz bir üstle konbillerim diye düşünüyorum.

Aha şunlar da 3 dolar. Hepsi yani. 


4 yorum:

  1. Gümrük vergi muhabbeleri nasıl oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım total ücret haricinde ekstra bir ücret ödemedi. ne aldıysa onların fiyatı sadece.

      Sil
  2. ohannes bilekliklere bayıldım. Türkiye'de tanesi 20 tl anasını satym.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle! hep kazıklanıyoruz anasını satıyım!

      Sil