13 Ocak 2013 Pazar

Alışveriş yabtım!

Devlet adamlarını kıskandıracak bütçe planlama çalışmaları sonucunda alışveriş için para ayırdım. "Annemlerin yanına gidicem zaten orda para harcamam, 3 gün de günde 10 lira harcasam, zaten sınav haftam dışarı çıkmıyorum hmm" diyerek yaptığım hesaplamalarla dün alışverişte tam 40 lira harcadım.
En ucuzdan pahalıya doğru sıralıyorum:

Şu penye bluzu Beşiktaş Sinanpaşa Pasajı'ndan 5 liraya aldım. Siyah beyaz olduğu için her şeyler kolbirlenir gibi geliyor bana.

Bu kazağımsı şeyi de aynı pasajdan aldım. 10 liraya. Rengi çok hoşuma gitti. Kotla olur, taytla olur. Bana her yer Trabzon açıkçası.


Alışverişimin en pahalı parçası Koton'dan 25 liraya aldığım bu pantelon. Kumaşı çok yumuşak<3 Fakir halime bakmadan Koton'u seviyorum:( Ama baya güzel şeyler indirimde.

Bunu bedenim görünsün diye koyuyorum ahaha. Yok bu fotoğrafta rengi daha doğru görünüyor o yüzden. 

Geçen haftalarda aldığım ve buraya koyduğum kadife tayt da pasajda 20 liraydı! Ben 10 liraya aldığım için keyiflendim. Anne gibi de cık cıkladım, pazarda aynısı 10 liraya dedim. 
40 liraya bence kullanışlı 3 parça aldım. Hele bi de ailemin yanına gittiğimde çılgın ucuzlukta şeyler alabileceğim <3



24 yorum:

  1. Pantalonu cok begendimm final haftasi bitsin bende alisverise cikicam insallah. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sürü rengi vardı daha pantolonun. ben en çok bunu sevdim. pembesi mavisi daha açık kırmızısı vs.
      koton'a mutlaka uğramak lazım :) sınavlarda başarılar!

      Sil
    2. Ozellikle Outlet magazalardaki Kotonlar cok ucuz oluyor sezon sonunda %80e kadar inen indirimlerle cok guzel seyler alinabiliyor. :)
      Tisikkur ederim bu arada yazilarin cook eglenceli okurken baya guluyorum. :D

      Sil
    3. evet. koton kadını=kadın gibi kadın ahahah
      asıl ben teşekkür ederim :) yorumlarla her şey daha da güzel oluyor.

      Sil
  2. Kazağımsı şeyi ve pantolonu çok beğendim : ) O kazağı mağazadan alsan en az 40 TL bayılırdın ki sen 40 TL ye 3 parça şey almışsın, helal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim! ben de çok beyendim aldıklarımı. final haftası diye pek dışarı çıkmıyorum giyincek yer yok diye üzülüyorum ahaha

      Sil
  3. Aaa biz seninle alışverişe çıkmalıyız, hatta Ceyda da bizimle olmalı.:D

    Hiç unutmuyorum bu sene ceyda ve kübrayla sosyete pazarından 4 tanesi 1 tl ye kıyafetler aldık :D :D Mini etekler, pantolonlar, kazaklar :D

    Taşıyabilseydik tezgahı toplardık herhalde.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi??? 4 tanesi 1 lira ne yaa kendimi kaybederim ben orda kumbaramı açar alışveriş yaparım ahahah
      neresi orası bak hiç bilmiyorum

      Sil
    2. Ankara da sosyete pazarı biz de sadece 2 kez denk geldik :) Şu bilindik markarın outlet ürünleri oluyor genelde, gündüz 5,10 TL den vermiş, biz gittiğimizde akşamdı toplayın gidin dedi.:D Vero moda, bershka, zara, park bravo vs vardı. Ama hep mini etek, askılı badi vs. vardı bende askılı badileri topladım içime giyiyorum kışın :D

      Sil
    3. baktım istanbul'da bir sürü yer yazıyor, ben de duydum ama ben hiç gitmedim. bir fakir olarak bilmemem büyük ayıp gerçekten ahaha
      ailemin yanından döndükten sonra arayıp bulup gidicem mutlaka! :)
      ayrıca mini etek <3 ben. öyle çok seviyorum. yaz kış hep giyerim mini etek mini şort. ben gayet tatmin eder yani :)

      Sil
  4. Su en ustteki cizgili + aldigin siyah tayt + naylon cizmen ile karlar icinde sevimli bir kombin pozu bekliyoruz.Canta da aldiysan kolunu askılık gibi kivirip cantayi gozumuze sokarak da bir poz verebilirsin.Bende styling ci oldum caktirmadan sayende..
    Baslik da "Snowy day in Beşikstone :))))" ..
    Edit: Pardon "a very lovely snowy day in Beşikstone" sempati dozunu yukselttim azcik,zengin gibi yapmaya calistim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben yapmak istiyorum bugün ne giydim şeysi ama şartlar müsait değil. fotoğrafımı çekemiyorum kendimin ahahah kimseye de diyemiyorum çek beni diye. eğlence çıkar aslında baya.
      denemeyi bırakmış değilim! yapıcam bi şekilde.

      Sil
  5. Şahane gerçekten! Bi' ben mi böyleyim, bi' bana mı garip geliyor bir şeyin ucuzu varken gidip pahalısını almak diyordum. Varmış demek ki. Kimse de ucuz aldığı şeyi çıkıp söylemiyor, bi' de o var. 'Ay hayatım beş yüz lira verdim bu elbiseye' diyene 'niye sen mal mısın aynısını taş çatlasın yetmiş liraya satıyorlar' dedim diye görgüsüz oldum, varoş oldum. Aman işte dertlendim burada da. :D Şevkle takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl görgüsüzlük pahalıya satmayı-almayı marifet bilende. moda zenginlerin tekelinde bişey gibi gösteriliyor çok sinir oluyorum. insanlar evsiz gibi görünmek için bile servet harcayabiliyorlar. aklım almıyor.
      almadığı için moda blogu açtım zaten ahaha
      teşekkür ederim :)yorumlarla her şey daha güzel!

      Sil
  6. Harikasııın o kazağımsı şeyi birinde görüp çok beğenmiştim 2 haftadır arıyordum resmen :D Yarın hemen gidiyorum Beşiktaşa, en güzelli moda blogusun vallahi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzellik kısmı beraber eğlenirken oluyor :) teşekkürler
      işalla aradığın renkte bulursun. giydim bi deneme amaçlı valla çok rahat. yaka kısmı da güzel duruyo. sevdim baya ben :)

      Sil
  7. HAhahah şu baştaki bütçe planını okurken kendimi okudum sanki.Bende o planı çok yapıyorum:) hergün poğaça yersem, şunu şöyle yaparsam:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha tahmin ediyorum. anadan babadan zengin değilsen öğrencilik hayatının bir kısmı böyle geçiyor :)
      yine de eğlenmeye bakmak lazım, teşekkürler :)

      Sil
  8. Yeaaa Melo'ya burdan sevgilerimi sunuyorum. Onun postundaki öneriyle tıkladım ve ne göreyim tam da aradığım blog! Binlerce tl harcayıp bokum gibi giyinenlere inat süpper bir fikir!

    Amma velakin ki, değil 5 tl, 25 tl'ye bile zor bluz bulabiliyorum. Bursa'da da olsa böyle pasajlar keşke. Varsa da ben bilmiyorumdur zaten keriz gibi hep kazıklandığım için :D

    He bi de dipnot kelime doğrulama şeysini kaldırırsan daha da süpper olur ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelime doğrulama şeysi ne ben bilemedim:( blogger olamadım ben daha yeaa yardım lazım.
      bursa'da okuyan arkadaşlarım vardı. onlara sorarım bi, belki bilen vardır. HALKA HİZMET İÇİN VARIM!

      Sil
  9. Şimcik ayarlara giriyorsun bacım. Yayınlar ve yorumlara tıklıyorsun. Kelime doğrulamasını göster'de hayırı seçiyorsun. Bizi de bu gazaptan kurtarmış oluyosunnn ^.^

    YanıtlaSil
  10. tamam hemencecik yapıyorum.

    YanıtlaSil
  11. bak tatlı kız bizim türkçemiz şöyle: "beyendim"değil "beğendim","pantelon"değil "pantolon","yapdım" değil "yaptım","kolbirlenir"değil "kombinlenir","gidicem"değil"gideceğim" rica ediyorum Atamızdan yadigar güzelim Türkçemizi Turqchelestirme ablacığım.

    YanıtlaSil