22 Nisan 2013 Pazartesi

İnsana zorla ANANDIR dedirtiyorlar

Çok uzun zaman oldu bir şey yaz(a)mıyorum sevgili bloguma. Özledim açıkçası. Çünkü çok eğleniyorum ben. Hem yazarken hem gelen yorumlar müthiş oluyor hakikaten.
Okuldaki son dönemim. Haliyle sıkışığım. Ödevler, sunumlar, sınavlar, tez derken doğru düzgün bir şey yapamaz oldum. Boş bulduğum zamanlarda ya makale okuyorum ya da aptal aptal şeyler yapıyorum biraz kafam rahatlasın diye. Kısacası GÖTÜMDE AYI BAĞIRIYOR ARKADAŞLAR ANLIYONUZ MU :(
Neyse dedim hadi bir vöge bakayım, kesin saçma sapan bir şeyler vardır. Canım beni hiç yanıltmaz. İki tıkta şuna vardım :

Gördükleriniz sizi yanıltmasın. Bu bir ayakkabı değil, inşaat malzemesi. Merak edenler için söyleyeyim, marka Prada. 

Açılışı işte bu dünya çirkini şeyle yaptım. Kurdele koymuşlar bir de ya at sikine kelebek kondurmuş gibi. Böyle feşın olmaz olsun. 

Sonra en iyiler diye bir kısım var, oraya tıkladım. Baktım mezuniyet şeysi yapmışlar. E ben de mezun olmaya yakınım, konuyla alakalı sayılırım, dedim ki ahahaha hakikaten buraya bakıp mezuniyet kıyafeti alan var mıdır ya.

Böyle konbiller hazırlamış vög editörleri. Kıyafetlerin üzerine geldiğinizde fiyatları ya da görülen yazı çıkıyor. Arkadaşlar o fiyatı istek üzerine söylenecek şey bildiğin PARLATICI. Ya parlatıcı Tom Ford olsa ne olur olmasa ne olur. Gelip Tom Ford mu sürüyor dudağımıza, nedir yani? Lip Lacquer'mış bir de...Teallam. 

Çocuklarının bile gülerken görmediğini düşündüğüm, her konuda başarısız ama aşırı zengin olduğu için modacı kesilmiş insan Victoria Beckham'ın kendi gibi meymenetsiz çantasının (çanta değil de clutch falan diyorlar sanırım) fiyatını görüyorsunuz. Elbise de 3900 euro. Ya yamuk yumuk bişey zaten, evde kumaş sarsan etrafına aynı formu yakalarsın. Atlas Pasajı'nda görsen "ıyyy" Nina Ricci olunca "wooow" Hayır yani bir de bu elbiseyi giysen nasıl tuvalete gideceksin? Kimse düşünmüyor bence ama bu gayet problem bir mevzu. O elbiseyle klozete değmeden işini halletmeye çalıştığını düşün. Hah işte o paranla rezil olmak.

Hakan Yıldırım'ın markası Hakaan, diğer parçalarla tam bir uyum yakalamış. İsim konusunda yani. İkea mobilya isimleri gibi markalar. Hayatımda duymadım. Hakan Yıldırım da şöyle bir insan. Kilolu kadınlar Hakan Yıldırım giyemezmiş...Canım ya. Eminim kahrolmuştur hepsi, yazık. Gördüğünüz elbisenin daha güzellerini de semtinizdeki Rıza Butik'ten falan alabilirsiniz. Hatta o fiyata Rıza Butik'i alabilirsiniz. Üstelik Rıza sizin kilonuza da bakmaz, "önemli olan belinin oturması" der, "boyu hallederiz"der. Canım Rıza sçs. Ha eğer yanınıza kimseyi yaklaştırmak istemiyorsanız Hakaan elbise tam size göre. O kabarık şeyden ötürü 2 metre çapında bir kişisel alan yaratabilirsiniz.

Hakan Yıldırım hakkında verdiğim linkte röportajı var. Kendisinin ne kadar da ünlü olduğundan bahsediyor. Hakkındaki düşüncem, saçlarının vites topuzuna benzediği. Bu kadar. Bir de röportajda Anna Wintour'dan bahsetmiş Anna diye (Sezen Aksu'ya Sezen diyen orta yaş kadınlar gibi) Sürekli boka bakar gibi bakan Anna'yı da yazmaya karar verdim bir ara.
Bir ara. Çok ara olmadan umarım. 
Bir ara.





15 yorum:

  1. Hahahaha, süper olmuş, bunu daha sık yapmalısın, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. yaaa arada yaz gerçekten.
    Rıza Butik'e çok güldüm. Çünkü çok doğru,aynen öyle derler, beli otursun, omzu kısaltırız felan :P Hem istediğini ye, hem ucuza elbise al.
    Bu ne yaa kilonla rezil olmak resmen :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözünü seveyim ya rıza'nın. halden anlayan insan canımı yisin.

      Sil
  3. Kişisel alan yaratabilen elbise, ben fonksiyonellikten bunu anlarım işte. BAşım ağrıyor diyen kadınlar giysin hiç bahaneye ihtiyaçları kalmaz. HAkan is may görl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldjklsjaşl ya kişisel alan olcak diye oturamıcan kalkamıcan. o göğüs kısmı ne ya allasen. biri bunu bizim mezuniyete giyse çok gülerim ahaha ne giymiş lan bu diye.

      Sil
    2. Mezuniyete giymem için ikinci dönemi ödemeyecektim karşim Bilgi'ye :) Geçti artık. Gayrimenkul alanında yatırım yapmak isteyenler düşünebilir ama mesela etek kısmına şahane bahçe yapabilir Ağaoğlu :D

      Sil
    3. ben meznuniyet kredisi çekiyorum 40 milyar kadar. emekli olana kadar öderim artık. İNSAN BİR KERE MEZUN OLUYOR YANİ

      Sil
  4. O ayakkabı... Hamamda gider gibi duruyor aslında, nedense aklıma hamam geldi. İyi kayarsın onunla. Rıza Butik <3

    YanıtlaSil
  5. hahahahaa :D
    yoğunmuşun ama valla daha sık yaz yaa!!
    ama bi de şöyle ödül törenleri falan yaz neblem, olma mı??
    bi de prada'nın şusu var bak, ben bi yazıda savıp sövmüştüm > ayakkabiya-bak-kuscam-simdiii.gif öğk!
    rıza butiğe de koptum ayrıca. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tıkladığımda barney çıktı aradığın yok dedi bana.
      ödül törenlerini falan o kadar takip etmiyorum ki ahah.tesadüf görürsem anca.

      Sil
  6. Cok iyisin Zeynep yahu ^^

    YanıtlaSil
  7. Blogunu severek takip ediyorum çok güzel:* zuhalvarol.com ben de beklerim:)

    YanıtlaSil
  8. Aradığınız ürün belkide burada http://dukkanlar.gittigidiyor.com/Selin_in_Moda_Dukkani/

    YanıtlaSil