26 Ağustos 2014 Salı

Moda Blogçuluğu

Merhabayın herkese.

Bu yazıyı yine saçma sapan tasarımların sergilendiği bir defileye ayıracaktım ama sonradan bir liste yapmaya karar verdim. Moda bloggerlarının siteleri derya deniz gerçekten. Allahın cinsleri. Ne çeşit ararsan var.

Moda bloggerlarından öğrendiklerimi özetliyorum aşağıda:

1) Ne kadar tuhaf görünürseniz o kadar iyi. Çünkü kafaya ütü falan takıp gezmenin "çok tarz sahibi olmak"la aynı anlama geldiği bir dünyada yaşıyoruz.


"Bu kadın niye böyle giyinmiş korkunç görünüyor?" "Ha o moda bloggerı" "OHA ABİ SÜPER TARZ SAHİBİ HATUN"

2) Bu insanlar şöyle görünmek için para alıyorlar:

Hangi birine laf edeyim bilemedim. En sağdakini zaten daha önce yazmıştım. Moda dahisi falan ilan edilmişti 12 yaşında. Geldiği noktayı görüyorsunuz. Soldan ikinci ülkemizde de bulunan ve maalesef fahişelik yapmak zorunda kalan Rus kızlara benziyor. Farkı, o kızlar mecburen öyle giyiniyor. En sağdaki patatesi zaten ne giyse kurtarmaz. 


3) Mutsuzluk, mutsuzluk, mutsuzluk...

"Her yerden hediyeler geliyor, en son ne zaman para verip bir şey aldım hatırlamıyorum. Sürekli davetlerdeyim, partilerdeyim ve başka hiçbir şey yapmıyorum. Param çok ve bu yüzden çok mutsuzum"

4) Marka olduğu için yarak gibi parçaları çok beğenmek:

"Altımdaki pantolon Marc Jacobs olduğu için çok güzel ok? Çünkü Marc Jacobs ve çok pahalı ok? Marc Jacobs değil annem dikseydi ayıp olmasın diye alır sonra bir evsize falan verirdim ama bu Marc Jacobs olduğu için aşırı güzel bir pantolon"





1 yorum:

  1. Sizlerle Yepyeni bir sayfa açmak için Moda sektörüne girmeye eksikleri tamamlamaya geldik artık bizi takip etmelisin modanın lojisi MODALOJİ Aklınıza kazınacak site.

    YanıtlaSil