14 Eylül 2014 Pazar

New York Feşınvik Salakları

New York'ta yine feşınvik varmış gönül dostlarım. Her hafta yapıyorlar gibi geliyor bana ama yılda iki kere oluyormuş.
Jimmy Kimmel şahane bir parodi yapmış. Hıyar var diye tuzla yetişen salaklara uydurma isimlerin defilelerini koleksiyonlarını falan soruyor. Bu gerzolar da "yaa evet evet muhteşemdi" falan diyorlar.
İşte feşın sektörünün büyük çoğunluğu böyle mallar yüzünden dünyanın parasını kazanıyor. Bu dallamalar benim yüksek lisans paramı çanta diye koluna takıyor.
Hem sinirlendim hem güldüm. Buyrun siz de izleyin. (İNGİLİZCE BİLMEYEN FAKİRLER BURADA ARAMIZDAN AYRILABİLİR)


6 yorum:

  1. az ama öz konular paylaşmışsınız tebrıkler.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  3. ahahah çok iyi :) sanırım bu videodan sonra hızlı hızlı bir şeyler anlatan insanlara inanmakta zorluk yaşıcam.
    bir de şu yukardaki spam commenti silsen mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sildim ya.
      blogumu çok ihmal ediyorum. tek satır kod bile gömmedim şuraya daha :/

      Sil